.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با شدت و تداوم بارش ها در استان ؛
توصیه‌های جهاد کشاورزی مازندران هنگام بارش باران به کشاورزان
شمال نیوز : با توجه به بارش باران و برودت هوا در مازندران، کشاورزان مازندران درخصوص مراقبت‌های زمان داشت باغ‌ها و خارج کردن خزانه‌های برنج از پوشش نایلونی خودداری کنند......
توصیه‌های جهاد کشاورزی مازندران هنگام بارش باران به کشاورزان

شمال نیوز : با توجه به بارش باران و برودت هوا در مازندران، کشاورزان مازندران درخصوص مراقبت‌های زمان داشت باغ‌ها و خارج کردن خزانه‌های برنج از پوشش نایلونی خودداری کنند.

به گزارش شمال نیوز، عزیزالله شهیدی فر مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران گفت: در خصوص کاهش دما و ادامه بارندگی تا چهارشنبه این هفته، شالیکاران خزانه‌های برنج را از پوشش نایلونی خارج نکنند و خزانه‌های بدون پوشش نایلونی را پوشش دهند.

وی با بیان اینکه شالیکاران از عملیات نشا در این مدت خودداری کرده و پس از خروج این سامانه بارشی اقدام به مرمت معمولی بخش خزانه‌های برنج کنند، افزود: کشاورزان از اواخر هفته می‌توانند دوباره عملیات نشا را ادامه دهند.

مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران به باغداران مازندران توصیه کرد: از مباحثی مانند سمپاشی و مراقبت‌های زمان داشت خودداری کنند، اما با توجه به بارش باران و نبود نیاز به آبیاری، می‌توانند نسبت به کودپاشی بهاره اقدام کنند.

شهیدی فر گفت: این توصیه (کودپاشی) شامل باغ‌هایی که در سیل اخیر خسارت دیده اند نشده، و صاحبان آن می‌بایستی عملیات خالی کردن گل از پای درختان، اطراف ریشه و طوقه درختان از جمله مرکبات و سیاه ریشه‌ها با هدف تنفس بهتر درختان را ادامه دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.716 seconds.